Have a little faith in me,

 
Folk som kommer fram till en och säger: Du ser ut att behöva en kram. Alltså kärlek till er! Jag har aldrig vart eller kommer aldrig vara en kram människa. Men vissa människor är ju för goa. Bra att de finns vissa människor som er, som kan läsa människor bra eller bara vill andras bästa. Ni vet att ni kan sprida värme och glädje, va rädd om den egenskapen.  
 
Hade lyckan och träffa och lära känna en sån här super go människa i Mora. Vi är egentligen två helt olika typer utav människor. Men vi klickade ändå så jävla bra och hon är en sån här as go människa som hellre tänker på andra människor än sig själv i första hand. Hon kan inte vara lycklig förrän hon har försökt å göra andra runt om sig lyckliga. Hon vill allas gott! 
Hon är sportnörd - Jag är lat
Hon är ljus i själen - Jag något mörkare 
Hon sprider glädje och positivenergi ifrån sig även fast hon har en "äckeldag" - När jag har äckeldag blir folk rädda för mig 
Hon bryr sig liksom om allt och alla - Jag oooorkar inte lägga ner så mycket energi som hon gör VARJE dag. 
Hon blir helt darrig av ryckten och hatar det - Jag tänker mer, vem fan bryr sig? Man vet vem man är, vad man har gjort och inte gjort osv. Ryckten är lika falska som människan som sprider dom. 
Hon skulle kunna skrika jag älskar dig till alla som står henne nära - Jag kan säga Jag äl.. sen tar det stopp!! 
Hon är populär och älskad - Folk vet knappt vem jag är, typ aha hon korta tjejen med mörkt hår, stor i käften? JA! De är jag de.
 
Ni märker skillnaderna! Detta va bara en bråkdel utav hur våra världar ser ut. Man ska väl aldrig jämföra sig med andra men detta var bara på skoj. Hon är verkligen saknad i mitt liv! Hon gjorde mina pissiga dagar till dom BÄSTA. Hon kan höra av sig helt random ibland och bara säga : Jag tänker på dig, du är bäst,jag älskar dig, va stark! Att dom orden kommer ifrån henne gör att jag tar åt mig. Jag vet inte varför men henne lyssnar jag på och blir glad utav. Typiskt en sån här människa som det lyser om, man blir glad även fast hon säger att man är knäpp!
 
Behandla folk så som du vill bli behandlad.

xoxo
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0