-

 
Den veckan i månaden alla brudar har. 
Tragiskt för de brudarna som har pms en vecka innan, när de väl får sylt i skreve så har de sånna smärtor och planer måste ställas in och moffar i sig godis och skräpmat och får slutningen finnar i hela ansiktet och blir även irrterande den vecka, PLUS pms en vecka när det är över. Slutligen har det bara en vecka kvar den månaden till och vara normala.. Eller ja.. "normala". Lider med dessa brudar som har det så träligt! 

Jag åt tidigare ett p-piller som hette cerazette. Hade nog inte mens på 4-5 år då jag åt dom. HUR JÄVLA UNDERBART SOM HELST! Har dock nyligen fått byta p-piller så får tyvärr mens som alla andra brudar dock bara 1-3 dagar istället för 7 dagars som jag hade när jag va liten innan jag börja med p-piller. Började dock med sånt knaprande när ja va 13 år? haha. Tragiskt, jag vet.
 
SÅ ANVÄND KONDOM FÖRFAN. 
Mycket bättre för hälsa,kropp,miljö osv. hihi

fyfan vilket mysigt ämne å ta upp. Hoppas inte nån äter nånting när de läser detta. Fyfan.. Sylt i skreve lät iaf lite mildare tycker jag!
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0