Making life easier,

 
Jag älskar när jag är på sånt här as gött skönt,strålande, busigt humör. Andra kanske tycker jag är as dryg och irreterande men mina kompisar glädjs med mig och åt mig så är det de ända jag bryr mig om. Det är så kul att få höra och vara med om när folk skrattar. Jag älskar skratt! Man vill själv skratta när någon skrattar, Glädjen har även en tendens till att smitta av sig. Ungefär som när folk gäspar, då gäspar alla på en rad efter varandra om man är några stycken nära varandra. 

Jag får sånna här damp dagar, damp minuter, damp timmar ibland då jag blir helt cp, sprallig och överlycklig. Och idag har det vart en sån dag och den har gjort så att min dag har gått så fort , enkelt och snabbt ! Bara för att man har vart glad, gjort andra glada som hjälper en att hålla humöret uppe och hålla i glädjen hela dagen! 

Bilden ovan får mig verkligen att le. Den är så jäkla super söt! Ungefär som mitt godis var, som jag visst har råkat äta upp nu hihi. Och nu blev jag plötsligt jättesömning, så sova lite middag på detta skulle inte sitta fel! De förtjänar jag idag, även fast jag råka skippa träningen idag.. hihi woupsie
 
Vad har du skrattat åt idag? Vem får dig att le? 
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0