A whole new world,

Min helg.. haha min helg vare ja. Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag tänkte inte att denna blogg skulle vara som alla andras men ni kanske är nyfikna på om jag stötte på min livskärlek?
 
Svar: Njaaa. Inte direkt men fick vara med om massa annat trevligt och otrevligt!
 
Det blev en nykter helg! Inge tempel utan jag tillbringa min tid tillsammans med gammalt och nytt folk! 

Fredagen: Shoppinghjälp åt en killkompis! Stötte på värmlands skönaste försäljare. Stötte även på världens skönaste 11 åring som langa ett blondin skämt som lät såhär : " va äre för skillnad mellan en dammsugare och en blondin? - Dammsugaren måste man sätta på för att den ska suga. " Hahaha åh jag grät av skratt kan jag lova. Träffade även nytt folk i stan den kvällen och va även lite psykolog till mitt ex och min bästa killkompis. Gav dom rådet att aldrig blanda sig in i fruntimmer världen. Sorry brudar, men en del utav er är bra jävla körkade faktiskt. Fick inte sängro förrän kl 5 på möran den kvällen. 

Lördagen: Vaknade halv 3 på dagen.. Låg i sängen hela eftermiddan tills jag drog ut och träffade lite fler människor. Åkte sedan till Grums på kvällen och där fick jag ringa polisen för å hämta en brud som hade blivit misshandlad. Killen som hade misshandlat henne åkte på samma buss som jag denna dag och jag va ap rädd att han skulle känna igen mig på bussen så fick lov å be nån komma å hämta mig på station så jag fick behålla mitt liv ett tag till iallafall!  Somnade runt 3 den kvällen.

Idag: Skulle åka hem tidigt men slutade med att Linnea behövde min hjälp.. Va gav jag mig in på? Kan säga att jag va trevlig från kl 13-15:30 idag. Jag fick ansiktsmåla små barn, de blev blandannat priater, kaniner, prinsessor, katter, hundar m.m. Myyycket ansträngade! 
 
Nu har jag kommit hem och slagit mig till ro. Väntade 3 överraskningar på mig här hemma. 
1. Tv kanaler
2. Rök bänk utanför stugan
3. Kamera stativ

Tråkigt bara att jag har nyss packat 3 proppfulla väskor för att jag ska bo i stan i 7 veckor nu eftersom jag har praktik i Karlstad på Ikea. 
Kan inte mer än tycka att det har vart en händelserik helg!

Så därför vill jag säga detta: 
Var dig själv. Du är älskad för den du är. Finns alltid nån som tycker om dig. Tjejer, sluta va sånna jäkla trötta människor och ge fan i era fjollerier. Dela med er utav era tankar och gör inte om samma misstag.. Försök undvika trubbel förfan. De skadar inte bara er utan även människor runt om er utan att ni märker det. Killar: gefan och slå tjejer och säg elaka saker. Ge brudarna lite space och mjuka upp dom. Tex massage ;) De fick fanimej jag i helgen! Förstått att de finns endå en del goa killar på denna jord. Så vi tjejer ska sluta kasta alla killar över samma kant! 
 
Hoppas ni har haft en bra helg! De har iaf jag och jag äääälskar att träffa nya människor! Ta och gör det ni också om ni är lite less på eran umgänges krets. Det kan vara nyttigt! Se,höra och lära sig andra saker utav andra nya människor än att bara vara med om samma gamla visa. Ge er ut i väääärlden.

jaja, nu låter det ju nästan som jag är i mitt egna lilla sagoland å är på snöret. Men jag är bara lite sliten så borde sluta skriva nu och krypa ner under täcket! 

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0