Expect less,

Här kommer en presentation om mig själv. 
 
Mitt namn är Sara Andersson. Min mamma kläckte ur mig den 11 Mars 1994. Jag är född och uppväxt i dalarnas hjärta, Mora. Jag flyttade till Kristinehamn tillsammans med min mamma,hennes man och min lillebror sommaren 2010. Går just nu tredje året på Nobelgymnasiet i Karlstad där jag går en linje inriktat tilll inredning/design. Jag har vart duktig i min ungdom och jobbat på kvällar,helger och lov sen jag gick 8:an på högstadiet. Jag har haft olika jobb inom restaurangbranschen.
 
Jag spelade fotboll och innebandy som barn/ungdom men slutade med det när jag flyttade till värmland. Jag försöker ta nya tag i träningen. Jag har ett intresse till att fotografera men även det har jag nästan slutat med. Mina dagar fylls ofta med film och musik istället.
 
Jag bor som sagt med min mamma som jag har gjort nästan hela mitt liv. När jag var liten bodde jag vissa helger hos en såkallad stödfamilj pga olika skäl och det är jag mycket tacksam för idag. Utan den otroliga familjen hade jag kanske vart annorlunda idag? Jag har två äldre systrar, den ena lever livet i USA och det glädjer mig så otroligt mycket att hon har det så jäkla bra där och att hon är lycklig! Den andra bor i Karlstad som jag kommer närmare allt mer och mer och det är jag tacksam över och hoppas att det håller i sig så. Jag har även en lillebror som jag tycker är riktigt tuff som har orkat stått ut med tre äldre systrar! Han bor jag fortfarande tillsammans med och sen vi flyttade till värmland har även vi fått en bättre relation till varandra och de tycker jag är riktigt kul! 
 
Jag har inte någon pojkvän utan lever singel livet som jag anser vara det bästa för mig just nu. Jag har det bra med mina två katter och hund! 
 
Jag har tidigare drivit en blogg men jag tappade intresset.. Jag tänkte ta nya tag nu och starta upp en ny. Jag kommer inte hålla mig till något speciellt tema eller ämne utan kommer nog skriva om allt och ingenting. Jag är dock fruktansvärt dålig på att skriva, stava och har sämst meningsuppbyggnader. Men vet ni vad? Jag bryr mig faktiskt inte! Vi kan säga att de är min speciella charm. Så ni får ta allt med en nypa salt. 
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0