I choose happiness,

 
Vad har du gjort för nånting bra idag? Vad har du gjort för bra insatts? Vad gjorde dig lycklig idag?
Sluta tänk på hur dålig dina dagar har vart och försök tänk på de positiva. Så ta en funderare nu och svara i skallen på dessa frågor.
 
* Jag är iallafall jättestolt och nöjd över mig själv att jag ens tog mig ur sängen idag för det gjorde att jag gick till skolan och gjorde en viktig redovisning och fick närvaro!
*Jag har vart på körskolan och där gick det jättebra!
*Det som gjorde mig lycklig idag var att jag gick runt på stan med en underbar människa. Det slutade dock med att båda shoppade en hel del och jag tror jag fick med mig hem 4 kassar och flera hundralappar fattigare men skitsamma! Jag är så jävla nöjd över mina inköp, den goa fina lunchen vi hade tillsammans. Lite kvalitetstid sådär ! hehe
*Jag har även vart hemma hos min syster men där va jag inte så speciellt social eftersom jag råka somna på hennes soffa men jag var heeeelt utsliten ! Så jag tyckte jag förtjäna lite sömn och det hade hon såklart hänsyn till och det tycker jag var väldigt snällt!
*OCH de sista jag är jävligt stolt över mig själv denna dag är att jag var och träna innebandy ikväll! 
 
Så detta är alla mina positiva grejer som jag har gjort idag, en riktigt bra dag! Så med dessa bra saker täcker de över de dåliga sakerna som hände idag tex:
- Bruden som väckte mig imorse på 7 bussen (en timmas pendling) för och fråga om hon fick sitta på den tomma platsen bredvid mig, de va kanske lite onödigt gjort.. DE ÄR VÄL BARA OCH SÄTTA SIG OCH HÅLLA KÄFTEN(skrek jag i mitt huvudet) men jag log och sa javisst! 
- Regnet.. Kylan..

De har liksom vart en bra dag ändå! Annars brukar jag hacka upp mig på alla dessa små negativa saker och så är min dag åt helvete och jag ger upp allt hopp om det positiva och det bra som händer under min dag och jag är ganska säker på att jag inte är ensam om detta och självklart så har en bra och dåliga dagar. Men försök och tänk på vad du har gjort för bra idag och var stolt över dig själv. Så orkar du även med morgondagen ska du se!
 
xoxo
 
 


Kommentarer
mustang

Du e lika go, rolig, trogen som vän o vacker :-) kämpa på och vissa de svaga jävlarna vem som äger! Står bakom dej i allt :-D

2012-09-26 @ 15:08:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0