Fucking nightmare,

Nu ska jag bjuda på ett litet roande inlägg.
Jag är den människan som ska sova själv i minst en 120 säng för jag gör ALLT i sömnen. Då menar jag fan allt. Jag kan gå i sömnen, prata i sömnen, gnissla tänder, små snarka osv. 

En gång i mitt liv sov jag väldigt mycket med en kille jag gillade. Vi delade täcke, skeda, höll om varandra och hade inte den ställningen då vi sov rygg mot rygg mot varandra( som jag annars föredrar) men denna kille blev det liksom bra med, vill helst ha eget täcke också men de funkade awesome med denna kille ändå. Sen var det engång när jag skulle sova i en 120 säng tillsammans med Linnea och jag var van med att sova varje natt med denna kille.... Jag vaknade av att jag inte hade nå täcke på mig och trodde att killen hade tagit det. Så jag tänkte va lite go och smeka lite vid ryggen och magen och försöka ta lite täcke men gav inte efter. Så jag börja smeka lite på rumpan med min arm slängdes bort.. Jag bara jaha.. jag får väl ta och smeka lite där fram då heheh, de fanns tog inge å grepptag i där och insåg genast att detta va ingen kille och mitt täcke låg på golvet vid fötterna... woupsie 
Linnea har nog aldrig gillat när jag sover tror jag, hon har fått hört och sett ett och annat.. 
 
En annan natt skulle jag sova för första gången hos en kille, då ska man ju va lite mysig vettni, va lite go osv. Man ska inte börja med " vända ryggen " metoden utav skeda och svettas floder ah ni vet... Jag råkade dock armbåga han i pannan, prata i sömnen och knäna han i ryggen, inte bara en gång heller.. alltså pinsamt. man får ju behärska sig litegrann? 
 
En morgon sa min lillebror massa killnamn å fråga vilka dessa var.. Då hade jag såklart snackat i sömnen om ett dussin killar och sagt kanske lite olämpligt också,rätt pinsamt de med men vi är ganska öppen familj å vi skämtar nästan om allt. 
 
Nu i veckan vakna jag utav att jag först stod i syrrans vardagsrum i bara trosor..
Vaknade sedan av att jag satt på soffkanten 
och sen när mitt alarm ringde så vakna jag utav att mitt täcke låg på vardagsrums bordet, ena kudden va slängd mot balkong dörren och den andra låg nere vid fötterna..

Med andra ord äre bäst att jag sover själv, låst dörr osv..
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0