Face the truth,

 
Jag har både bra och mindre bra känningar inför denna helg. Känns som krogen ropar mitt namn! (Dricker nästan aldrig alkohol) Så krogen kanske det blir på lördag! Vem vet, kanske stöter på min livs kärlek där! Ska även tillbringa helgen med en underbar liten prick. Så vi får se vad vi hittar på för bus. De blir nästan aldrig riktigt vad vi har tänkt oss. Vem vet, kanske stöter på min livs kärlek i den lilla byn istället ? Fast nej..De tror jag inte (ni som bor i dalarna, man kan säga att jag ska till orsa.. då fattar ni va jag pratar om.. INGE BRA STÄLLE). 

När vi ändå är inne och pratar om Orsa. Eftersom jag har tillbringat mycket utav min ungdom där pga pojkvän.. Så vet jag en hel del. Och det är INGEN bra by.. Fyfarao vilket dräggställe. Och det senaste om forshaga är att polisen har haffat ganska många ungdomar som röker hash och fipplar med andra grejer.. Så min mamma hade läst detta i tidningen. Om att polisen har tagit ungdomar och föräldrar har kastat ut sina barn från sina hem osv. Vet inte riktigt vad de har stått och sagt. Men då var det så här:

Min mamma hade alltså läst dessa nyheter och jag tillbringar mycket utav min tid i forshaga. Så mamma kom in i min stuga..Lägger sig i min säng.. Kollar mig djupt in i ögonen.. Och frågar: 
-Sara, Är det nånting du vill berätta för mig?
Jag tänker så att det knakar, och jag hörde på hennes röst, hennes ställning,hennes ögon som försökte läsa mina ögon men jag kunde verkligen inte förstå vad hon var ute efter att få höra. Tillslut berätta hon om vad hon hade läst.. 
Herre. De va länge sedan jag skratta så mycket. Min egna mamma trodde alltså att jag sitter och röker på!? Jadu mor.. Int fan super jag, jag jobbar, jag sköter mig i skolan och har toppen betyg, okej.. visst så röker jag men de är vanliga ciggaretter inte hash. Så de ska hon va glad för, sa jag. Haha Men jag uppskattar att min mamma iallafall bryr sig om mig ibland! Och att hon inte skulle kasta ut mig på gatan informerade hon mig om ifall jag gjorde något sånt. Ja ,men vilken lättnad mor. Jaja strunt samma. Jag tyckte iaf det var ganska kul! 
Hon borde ha vart mer orolig över sånt när jag bodde i dalarna kan man tycka! Vilket dret ställe. De blir nog fanimej bara värre och värre! 
 
Men ska ej klaga på mora. Mora va kung i somras även fast jag var sjuk heela sommaren och låg i lunginflammation och spräckta revben! Peace and love va fan det bästa jag har vart med om på fan 4 år tror jag.
 
Så vi får se va denna helg bjur på. Jag är nästan nervös över vad som kan hända. Jag har liksom bara legat hemma i kristinehamn i min lilla stuga i flera jävla helger på rad. 
 
Wish me luck! 
Sup och svälj trevlig helg!
 
xoxo
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0