Tomorrow is gonna be better,

 
Denna helg har jag kännt mig som typ den ensammast människan i världen.
Problem solved, nästan iaf efter att jag hade gjort mig ca 10 koppar te och lyssnat på lite mumford and sons. Dock fick det mig även att känna mig ännu mer ensam när mina spotify timmar hade tagit slut och te vattnet gång på gång hade blivit fis ljummet. typiskt
 
Ibland är det riktigt skönt att vara ensam,vara för sig själv ett tag. Men de finns de stunderna, de dagarna som man verkligen behöver ha nån att prata med, nån att göra saker och ting med ( nej jag syfta inte bara på snuskerier),utan man gör nånting kul, göra nånting bara för att göra det, tex plocka svamp i detta höstväder och ha med sig lite kaffe och bara njuta av lite ledighet eller bara nån som fyller den tomma platsen i sängen. 
 
Denna helg hade det med andra ord inte suttit fel med lite sällskap. 

Mitt tips till er som känner likadant: 
Ta en fet smoke. Haha nej jag skoja..
Ta och gör lite te, eller varmoboy om du hellre föredrar det. Någon varmdryck som gör dig lugn iaf! Hitta en riktig mysfilt och kurra in dig i, tänd lite ljus (helst doft ljus) sätt dig och läs en bra bok eller kolla på en bra film ( obs!! INGE JÄVLA KÄRLEK,DRAMA,GRÅTFILM) Utan en bra, som inte får dig att känna dig så ensam. Utan att du dras med in i en annan värld utav historien som utspelar sig i boken eller filmen. Av drycken blir du varm i kroppen och utav ljusen känner du dig också varmare utav, du blir avslappnad och du känner ett litet hopp för framtiden, alltså du blir lite mer positivare till livet! 
Och du kan även trösta dig med att de är många som känner sig ensamma, så du är inte ensam utav att känna så! 

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0