Learn my lesson,

Idag mina små guldklimpar ska jag berätta en liten historia. 
Det var en gång en busig liten kort tjej i svart rakt hår som gick sista året på gymnasiet. En dag var hon så full utav glädje och energi så att på en lektion fick läraren ta bort hennes mobil, men då började den lilla busiga tjejen att fippla med allt annat som fanns nära till hands men tillslut så stod inte läraren ut och rensade hela den busiga tjejens bord så hon inte kunde göra någoting annat än att lyssna på vad den tråkiga läraren hade att berätta.. Samma dag under en annan lektion så räcker en annan lärare fram bibeln till den lilla busiga tjejen. Tjejen levde nästan lycklig i alla sina dagar for ever alone med 72 katter. Snipp snapp slut så va sagan slut.
 
Detta va nog de mest chockerande och roligaste som har hänt på länge. Har nog aldrig ens bläddrat i en bibel, knappt hållit i en.. Haha bra rolig händelse!  
 
Idag har jag vart en jävligt upptagen kvinna i mina bästa år så att jag har inget djup samtalsämne att bjuda på idag. Men jag vill ändå att du ska göra en sak nu.
 
Ta och fundera på en person som har gjort nånting bra för dig idag, gjort dig lycklig, eller vad som helst. Och säg tack till denna person, va glad att den finns i ditt liv och glöm inte och säg en fin komplimang! Det är huuur lätt som helst. Det kan va din pojkvän/flickvän, mamma,pappa, syster, bror, bästa vän, lärare, doktor, hund,katt,ponny vafan som helst. Träna på att vara snäll och tacksam för vad som finns i ditt liv! 
 
Nu får ni ursäkta mig men jag har fått min Iphone 4s 16G på posten idag :D iiiiiiiiiiiih 
Så jag måste fippla lite med den nu! 
Ha en underbar kväll! Ta och gå och lägg er nu och få en riktigt god skönhets sömn! 

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0